GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Van lehetőség kiválasztani a csokrokat?


Galériánkban több száz csokrunk közül csak ízelítőként mutattunk be néhányat, így konkrét csokor kiválasztása feleslegessé válik, mivel mindegyik egyedi, nem tudjuk biztosítani, hogy az esetlegesen közülük kiválasztott csokor éppen elérhető-e. Garantáljuk, hogy meg leszel elégedve azzal, amit viszünk, de ha mégsem felel meg ízlésednek, akkor a helyszínen van lehetőség a cserére, természetesen ennek semmilyen plusz költsége nincs. Bármilyen különleges kérést igyekszünk teljesíteni.




Hogyan jutnak el hozzám a csokrok?


Semmilyen teendőd nincs, hiszen mi gondoskodunk havonta az automatikus szállításról, elhozzuk a régit, visszük az újat.




Milyen periódusokban cserélődhetnek a csokrok?


Négy hetes periódusokban cseréljük a csokrokat, ha gyakoribb cserére van igény, arra is van lehetőség, előre egyeztetés után, egyedi díjszabás szerint, akár egy napra is.




A váza együtt jön a csokorral, vagy azt külön kell bérelni?


A csokrok fixálva vannak a vázába, abból ki nem önthetőek, nem kell külön bérelni, mert egyben fog érkezni.




Kell vizet tölteni a vázába?


Nem kell, mert ez a víznek kinéző anyag már benne van a vázában, abból ki nem önthető.




Milyen extra költségei vannak a házhozszállításnak?


Semmiféle rejtett költség nincs. Áraink házhozszállítással együtt értendőek.





  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon

Minden jog fenntartva.

2020